تاج گل مناسب ختم و ترحیم : راهنمای خرید تاج گل و سفارش تاج گل برای عرض تسلیت

از دست دادن یک شخص عزیز یکی از دشوارترین تجربیات زندگی است. به عنوان یک دوست یا یکی از اعضای خانواده فرد عزادار است، مطمئنا می خواهید نقش خود را جهت ابراز تسلیت در چنین مواقع غم انگیزی به درستی ایفا کنید. ارسال گل بخصوص تاج گل ترحیم از مدتها پیش یکی از متداول ترین روش های ابراز همدردی بوده است. ارسال تاج گل در شرایط سخت که قادر به گفتن و ابراز احساسات نیستیم و حتی در زمانی که کلمات به نظر کافی نمی رسند، جایگزین بسیار مناسبی خواهد بود.

  

تاج گل مناسب ختم و ترحیم

با این حال بسیاری از اوقات ، سوالاتی در رابطه با انتخاب تاج گل مناسب ختم و ترحیم در ذهنتان ایجاد می شود. برای مثال:

  • کدام مدل تاج گل مناسب برای تسلیت در مراسم ترحیم است ؟
  • برای عرض تسلیت چه تاج گلی بهتر است ؟
  • از کجا می توانم تاج گل ترحیم سفارش بدهم؟ 

شاید این سوالات به ذهن شما هم خطور کرده باشد ؛ مطمئنا انتخاب تاج گل یادبود در این شرایط کار ساده ای نیست چون شخص دریافت کننده گل ، عزادار و داغدیده بوده و باید تاج گل ختم مناسب و شایسته ای انتخاب کنید.

تاج گل ترحیم

اهمیت ارسال تاج گل برای مراسم ترحیم

یکی از دلایلی که گل ها در مراسم ختم از اهمیت بالایی برخوردارند، این است که آن‌ ها می ‌توانند بر خلق‌ و خوی ما، تأثیر بگذارند. همانطور که از زمان ‌های دور در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری ، از گل ‌ها استفاده می ‌شد، بسیاری از فرهنگ‌ ها معتقد بر این بودند که بین گل ، زندگی و مرگ، ارتباط نزدیکی وجود دارد. زیرا گل ، تولد دوباره را نشان می‌ دهد که همین موضوع می‌ تواند علت قرار دادن گل روی مزار فرد از دنیا رفته را نشان دهد. به همین دلیل نیز گل آرایی مراسم ترحیم و حضور گل برای تسلیت در این مراسم از اهمیت زیادی برخوردار است.

پیشنهاد : گلچین بهترین متن ها برای روی تاج گل ترحیم جهت عرض تسلیت

 

علاوه بر این می توانیم از دلایل و اهمیت حضور گل ها در مراسم ترحیم به مواردی از قبیل : زنده نگه داشتن یاد و خاطره و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته و همچنین نماد زندگی ابدی او نیز یاد کنیم . به همین دلیل است که از گل ها و گیاهان، اغلب به عنوان نمادی از زنده بودن یاد و خاطره عزیز متوفی استفاده می‌ شود.

گل برای عرض تسلیت : راهنمای انتخاب تاج گل ترحیم مناسب

در ادامه برای اینکه بتوانید تاج گل مناسب ختم و ترحیم مناسب تری را سفارش دهید بهترین ، شیک ترین و پرفروش ترین نمونه های تاج گل مراسم ختم را به ترتیب قرار داده ایم.

این نکته را فراموش نکنید که همواره می توانید برای سفارش تاج گل مراسم ترحیم و ختم و همچنین دیگر انواع گل با شماره مستقیم گل فروشی رضوان نیز در تماس باشید:

برای سفارش تاج گل کافیست با یکی از شماره های زیر در ارتباط باشید :
09124188112
09195807315
02188969835


آدرس گل فروشی رضوان : بلوار کشاورز – تقاطع خیابان فلسطین – نبش خیابان کبکانیان

لیست پرفروش ترین و ارزان ترین نمونه های تاج گل مناسب ختم و ترحیم

 

تاج گل مناسب ختم و ترحیم ارزان قیمت یک طبقه :

انواع تاج گل ارزان ختم با گل آرایی ساده ، شیک و زیبا در یک طبقه ویژه مراسم ترحیم ، سوگواری ، عزا و مراسم سالگرد که با استفاده از گل های تازه تهیه شده از بازار گل برای شما مشتریان عزیز آماده و ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید : گل های استفاده شده در تاج گل ها چه معنی و مفهومی دارند؟



تاج گل ترحیم ارزان قیمت دو طبقه :

انواع تاج گل تسلیت با قیمت مناسب و ارزان نسبت به بازار گل و با گل آرایی ساده ، شیک و زیبا در ابعاد دو طبقه ویژه مراسم ترحیم و سوگواری

 

در ادامه بخوانید : چگونه یک تاج گل ترحیم حرفه ای و زیبا درست کنیم ؟


تیم گل فروشی رضوان بهترین ها را به شما ارائه میکند،

با ثبت سفارش تاج گل و خرید اینترنتی آن در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

پیشنهاد خرید مجموعه تاج گل اروپایی مراسم ترحیم

یکی از رسوم مهم ایرانیان تقدیم تاج گل به بازماندگان شخص درگذشته به نشانه یادبود و بزرگداشت است که می‌تواند احساسات شما را به سادگی نسبت به وی بیان کند.همچنین از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای اموات، مجالس یادبود می باشد که تحت عنوان مجالس سوم، هفتم، چهلم و سالگرد تعریف شده است.

پیشنهاد ما به شما اینست که با انتخاب مجموعه گل ترحیم رضوان که ترکیبی از گل های گلایل، زنبق و گل رز است خاطره ای زیبا و خوش برای ادای احترام به بازماندگان رقم بزنید.این مجموعه ترکیبی از تاج گل ، پایه گل و سبد گل ترحیم بسیار خاص و شیک می باشد و مجلس ترحیم شما بی نهایت باشکوه و زیباتر خواهد شد.

قیمت: برای اطلاع از قیمت با شماره های گل فروشی تماس بگیرید

گل های استفاده شده : گل رز – گل زنبق – گل گلایل

مشخصات :

پایه گل یک طبقه

ارتفاع در اندازه های متفاوت

پایه فلزی و چوبی

 

آدرس گل فروشی رضوان : تهران – بلوار کشاورز، تقاطع خیابان فلسطین

www.rezvanflower.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.