آموزش ساخت تاج گل ترحیم

آموزش ساخت تاج گل ترحیم : گل آرایی و دیزاین

در این مقاله با هم روش و نحوه درست کردن تاج گل تسلیت مناسب برای مجالس ختم را یاد میگیریم و با دیزاین و چیدمان گلهایی که مناسب مراسم ختم هستند آشنا می شویم.

امروزه با همه گیر شدن سایت های گل فروشی اینترنتی و خرید تاج گل اینترنتی ،دیگر سفارش تاج گل ختم و یا تبریک مثل قدیم نیست که به گلفروشی مراجعه کنید و سفارش دهید،بلکه به سرعت و تنها با چند کلیک انجام می شود ! اما باز هم افرادی مثل من وجود دارند که دوست دارند بدانند سفارشی که اینترنتی ثبت میکنند واقعا به موقع حاضر و ارسال می شود؟ و یا گلی که سفارش می دهم واقعا مثل عکس نمونه موجود در سایت آماده و دیزاین می شود یا نه!

مقررات صادرات و واردات

درباره ما (ixport)

نام سایت Ixport بر گرفته از دو واژه صادرات (Export) و واردات (Import) است. در این واژه های انگلیسی صادرات و واردات، بخش Port مشترک است از این رو اولین حرف واردات (I) و دومین حرف صادرات (X) با یکدیگر ترکیب شده و واژه IXport را تشکیل داده اند. این واژه در بر گیرنده هر دو حوزه واردات و صادرات است.

هدف از راه اندازی این سایت ایجاد محیطی تعاملی برای تبادل دانش پیرامون قوانین، مقررات و رویه های تجارت فرامرزی کشور است. نویسندگان سایت آخرین قوانین و مقررات در حوزه صادرات و واردات را در سایت منتشر کرده و به تبادل نظر با خوانندگان می پردازند.

با سوال و جواب پیرامون هر موضوع بنظر می توانیم داشن عمق تری نسبت به مقررات پیداه کرده و همچنین موانع اجرایی، راهکارها و آموخته های خود را در حوزه بکارگیری و اجرای ان به اشتراک بگذاریم.

لازم به ذکر است که بگویم ما مرجع رسمی و یا تایید شده برای استناد در حوزه قوانین و مقررات نیستیم و همچنین اطلاعات منتشر شده، نظرات و پاسخ ها را برای استفاده در حوزه های کاری شما را تایید نمی کنیم. لذا این سایت را مطالعه نمایید و لیکن تصمیم گیری و مذاکره و اجرا بر عهده خودتان است.

معنای جملات بالا این نیست که ما اطلاعات غلط می دهیم. نه ما تمامی تلاش خود را می کنیم بهترین و کامل ترین اطلاعات را ارائه نماییم.

در سایت آیگسپورت، اطلاعات مرتبط با موارد زیر ارائه می شود:

آشنایی با قوانین و مقررات هر کشور جزء نیاز اصلی در تجارت خارجی است. برای این منظور پیشنهاد می شود بازرگانان محترم حداقل مقررات زیر را مطالعه نمایند:
مقررات صادرات و وارداتآیین نامه اجرایی مقررات صادرات و واردات
قانون امور گمرکی
آیین نامه اجرایی امور گمرکی